Stop au trafic de migrants en Libye / Stop immigrants slavery in Libya !!!!

0 have signed. Let’s get to 100!

Il est , de nos jours, inconcevable de rester silencieux et indifférent à la vente d'un être humain comme si c'était un animal de compagnie. La liberté de penser, de parler et d'agir selon sa volonté est le droit le plus primaire pour n'importe quel être humain quelque soit son origine, son appartenance et sa religion.
Le trafic de migrants subsahariens, qui se passe actuellement en Libye doit s’arrêter. Ils fuient la misère, le sous-développement, la pauvreté mais ont droit à leur dignité et honneur !!! L'Union Africaine et Les Nations-Unies doivent intervenir !!! Quand il fallait destituer Khadafi, tout le monde était d'accord, engagé et prêt à passer à l'action. Alors Faites de même s'il vous plait !

Un être humain

------------------------------------------ENGLISH VERSION-----------------------------------------

It is unthinkable today to remain silent and indifferent to the sale of a human being as if it was a pet. The freedom to think, to speak and to act according to each one's belief is the most basic right for any human being, regardless of their origin, affiliation and religion.
The trafficking of Sub-Saharan migrants, which is currently going on in Libya, must stop. They ran away from misery, underdevelopment, poverty but they have their dignity and honor! The African Union and the United Nations must do something !! When it was necessary to take off Gaddafi, everyone was engaged and ready to take action. So do the same, please!
A human being

Today: Mohamed is counting on you

Mohamed NDIAYE needs your help with “United Nations: Stop au trafic de migrants en Libye / Stop immigrants slavery in Libya !!!!”. Join Mohamed and 55 supporters today.