Is democracy still a thing? Mexico's presidential election

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 200.

VV Traducción en Español abajo VV

The federal organism in charge of overlooking the presidential election in Mexico (TRIFE) has admitted a candidate who presented copies of documents, invalid documents and documents of deceased people as proof that he has enough followers to run as an "independent candidate" for presidency; we are talking hundreds of thousands of irregularities. And that over the due date of the selection process.

The same organism can give a "final verdict" on the presidential election.

Our electoral authorities have proved unworthy of trust, we need the eyes of the world on Mexico the 1st of July.

Help democracy. We need truth and justice to prevail. Share with everyone you know will care; Mexicans, but specially from the rest of the world, because being heard is not a privilege we usually have.

>Español<

El organismo federal a cargo de arbitrar la elección presidencial en México (TRIFE) ha admitido a un candidato que presentó copias de documentos, documentos inválidos y documentos de personas fallecidas como prueba de que cuenta con suficientes seguidores para lanzarse como "candidato independiente" por la presidencia; estamos hablando de cientos de miles de irregularidades. Y eso después de la fecha límite del proceso de selección.

Ése mismo organismo puede dar el "veredicto final" en la elección presidencial.

Nuestras autoridades se han mostrado indignas de confianza, necesitamos los ojos de el mundo en México este 1ro de Julio.

Ayuda a la democracia. Necesitamos que prevalezca la justicia y la verdad. Comparte con la gente que sabes que le importa; Mexicanos, pero sobretodo del resto del mundo, porque ser escuchados no es un privilegio que normalmente tenemos.

Heute: Uriel verlässt sich auf Sie

Uriel Velázquez benötigt Ihre Hilfe zur Petition „United Nations Organization: Is Democracy Still a Thing? Mexico's Presidential Election ¿Todavía hay Democracia? Elección Presidencial el México.”. Jetzt machen Sie Uriel und 153 Unterstützer/innen mit.