Humanitarian Intervention in Cuba

0 have signed. Let’s get to 200!
At 200 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Yazmin A. started this petition to United Nations and

Cuba se encuentra en estado de emergencia sanitaria. El Covid 19 se está extendiendo rápidamente entre los ciudadanos y el Gobierno no permite ninguna ayuda externa. Los hospitales no cuentan con la higiene necesaria o la infraestructura adecuada para salvar a los pacientes. La gente está muriendo masivamente y no hay alimentos, medicinas ni ninguna otra fuente de supervivencia. Por favor, pedimos una intervención inmediata para salvar al pueblo cubano. Cuba necesita hospitales móviles profesionalmente equipados, personal médico calificado y vacunas efectivas. No pedimos donaciones, el gobierno las roba y las vende a los ciudadanos. Necesitamos una Intervención.

Cuba is in a state of health emergency. Covid 19 is spreading rapidly among citizens and the Government does not allow any outside help. Hospitals do not have the necessary hygiene or adequate infrastructure to save patients. People are dying en masse and there is no food, medicine or any other source of survival. Please, we ask for an immediate intervention to save the Cuban people. Cuba needs professionally equipped mobile hospitals, qualified medical personnel, and effective vaccines. We do not ask for donations, the government steals them and sells them to citizens. We need an Intervention.

0 have signed. Let’s get to 200!