Petición cerrada

Donar suport a la fundació Panzi del doctor Denis Mukwege.

Esta petición ha conseguido 27 firmas

Nosaltres volem demanar firmes per ha ajudar al doctor Denis Mukwege, que dia a dia ajuda en el Congo a moltes dones que han sigut violades. El doctor fa una feina molt important, donat que al Congo, les dones que han petit violacions no reben un suport social, sinó el contrari donat que són culpabilitzades dels fets perquè diuen que és que elles no s'han negat o que ha passat perquè elles volien. Les dones que van al seu hospital estan malt ferides sense cap lloc on anar perquè la seva família les ha fet fora de casa, els seus marits s'han divorciat, estan soles i desemparades. Actualment la clínica del doctor Denis Mukwege està en funcionament gràcies a les donacions que fa la gent des de reu del món, perquè el govern no els vol finançar. Per altre banda el doctor Denis Mukwege ha sigut amenaçat de mort pel govern del Congo, per oferir xerrades sobre les violacions al seu país. Si us plau ajuda al doctor Denis Mukwege perquè pugui seguir fent aquesta tasca tan útil en el Congo

Hoy: Sergio cuenta con tu ayuda

Sergio Botía San Román necesita tu ayuda con esta petición «United Nations: Donar suport a la fundació Panzi del doctor Denis Mukwege.». Únete a Sergio y 26 personas que ya han firmado.