Petición cerrada

VOLEM TRACTORS EN DEFENSA DELS COL·LEGIS ELECTORALS

Esta petición ha conseguido 81 firmas

Unió de Pagesos convoca el divendres 29 de setembre diverses marxes per la democràcia i la llibertat. Demanem que, en acabar les marxes, els pagesos no se’n tornin cap a casa i desin els tractors. Demanem a Unió de Pagesos i JARC que se sumin a les crides a defensar els col·legis electorals que aquesta setmana han fet altres entitats i col·lectius com ara bombers, estudiants  o la mateixa Assemblea Pagesa. Demanem que estacionin pacíficament els tractors i vehicles agraris a prop dels col·legis electorals i col·laborin amb els comitès de defensa del referèndum i amb totes les inciatives locals encaminades a garantir el normal desenvolupament de la jornada. Necessitem que el sindicat majoritari hi sigui davant la delicada situació que viurà el país durant la jornada del referèndum d’autodeterminació de l’1 d’octubre.

Hoy: Assemblea cuenta con tu ayuda

Assemblea Pagesa necesita tu ayuda con esta petición «UNIÓ DE PAGESOS: VOLEM TRACTORS EN DEFENSA DELS COL·LEGIS ELECTORALS». Únete a Assemblea y 80 personas que ya han firmado.