Petition Closed

Lake Atitlan is Suffering

This petition had 266 supporters

Our beautiful lake has been struggling with so much pollution, that its flora and fauna are disappearing. In recent time we see this beautiful place degraded, and the National institutions responsible to care cannot do enough  So now young students have the idea of an international campaign to again sound the alarm about the Lake.  We hope our voices reach every corner and put pressure on institutions to act quickly. Nuestro hermoso lago ha estado luchando con tanta contaminación, que su flora y fauna están desapareciendo. En los últimos tiempos vemos este hermoso lugar degradado, y las instituciones nacionales responsables de cuidar no pueden hacer lo suficiente Así que ahora los jóvenes estudiantes tienen la idea de una campaña internacional para hacer sonar la alarma sobre el lago. Esperamos que sus voces lleguen a todos los rincones y para ejercer presión sobre las instituciones para actuar con rapidez.

Today: diane is counting on you

diane dreyfus needs your help with “UNESCO Division of Ecological Sciences, Natural Sciences Sector: Lake Atitlan is Suffering”. Join diane and 265 supporters today.