0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Krige forsvarer ikke folks almene interesse eller miljøet, men i stedet er de en almindelig forretning for politikere og virksomheder. Denne virksomhed, der dræber mange mennesker og forårsager andre alvorlige problemer for millioner af mennesker, som indvandring, sult og vraget i årtier. En af de største farer for mennesket er den nukleare trussel, der sætter os i fare for at forsvinde som en art.
Vi kan stoppe regeringer med magt til at angribe andre lande ved at forbyde det med internationale standarder og nationale love. Derfor beder vi de internationale organer og politikere i flere lande for at gøre tvangsmæssig indsendelse til folkeafstemning de militære indgreb uden for det nationale område.

Vi har tro på, at flere små lande uden krigsrekord skal være de første til at bakke dette initiativ om at ændre deres love, eller at de internationale organer fremmer disse lovændringer på verdensplan. I det første tilfælde forventes disse lande at tvinge de internationale organer, så de tilbageholder denne foranstaltning; Foruden med deres eksempel såvel som med det populære og medietryk kan de gøre, at hvert land ændrer sine love, der stopper den nuværende regering fra at invadere et andet land.

Vi har givet politikere for meget magt, og dens konsekvenser er meget alvorlige: forurening, uretfærdighed, fattigdom, krige, korruption, global opvarmning, ødelæggelse af jorden og ødelæggelse af menneskelige arter. Nu skal vi reagere på to måder: At tage beslutningspolitikken væk fra politikerne om spørgsmål, der skader de globale interesser, som i dette andragende, og forpligte dem til at træffe beslutninger, der gavner os alle.

Dette er, hvad vi skal gøre fra International Association to Change the World, ved hjælp af et begæringsanmodning. Dette er det første andragende, og vi har tro på, at det store samfund, der støtter med sin underskrift, titusindvis af sejrrige andragender mener, at vores nye andragender er nyttige, og de underskriver dem også.

Du kan finde flere oplysninger om vores projekt på www.iachangetheworld.org og vi kan holde dig orienteret om vores kvartalsforespørgsler, hvis du følger os på vores Facebook-side: https://www.facebook.com/pg/International-Association-to-Change-the-World-Dansk-126492821314168/

Hoy: Francisco Javier cuenta con tu ayuda

Francisco Javier Marzal Mercader necesita tu ayuda con esta petición «Underskrift for at forbyde politikere at erklære krig. Obligatorisk folkeafstemning». Únete a Francisco Javier y 1.958 personas que ya han firmado.