Petition for support and approval of the new bill for the immediate resumption of the CFRP

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 10,000!

Hello! Petición in support and approval of the new bill for the immediate resumption of the CFRP, initiative of the Honorable Congressman Print Subscribe Share/Save Give Feedback H.R.4884 - Cuban Family Reunification Act: Debbie Mucarsel Powell with Donna Shalala. 1/November/2019.

Immediate resumption of the CFRP for so many lives that were paused, without studies and work for a legal process, and for the political situation of the Dictatorship in Cuba. They are not guilty and there is no longer a reason ...! The VISA Bulletin is 15 months late on priority dates corresponding to I-130. Please, an answer is urgently needed!

Thank you!

Regards.

Petición en apoyo y aprobación del nuevo proyecto de ley para la inmediata reanudación del CFRP, H.R. 4884 iniciativa de la Honorable congresista: Debbie Mucarsel Powell con Donna Shalala. 1ro/Noviembre/2019.

Reanudación inmediata del CFRP por tantas vidas que quedaron en pausa, sin estudios y trabajo por un proceso legal, y por la situación política de la Dictadura en Cuba. No son culpables y ya no existe una razón...!

El Boletín de VISA tiene 15 meses de atraso en las fechas de prioridad correspondientes a la I-130.

Por favor, es urgente una espuesta con solución!

Gracias!

Saludos.