Petición cerrada

Tot el Pinar per al poble!

Esta petición ha conseguido 327 firmas

El Pinar del Grau de Castelló és patrimoni de la ciutadania. Aquest parc forma part de la història i la cultura del nostre poble. És el nostre pulmó verd i el volem recuperar en la seua totalitat.

L’Ajuntament de Castelló va prometre que es recuperaria íntegrament i en aquests dos anys no ha fet cap actuació en aquesta direcció. Amb el canvi de govern municipal a les últimes eleccions municipals molts ciutadans pensàvem que per fi gaudiríem d’aquest espai del poble. En el pacte que van signar PSPV, Compromís i Castelló en Moviment consta que:

Recuperarem el Pinar del Grau com a espai d'esbarjo al mateix temps que espai natural ben conservat ambientalment, tot recuperant el sotabosc amb espècies autòctones. Per un Pinar per al Poble.

Volem que tot el Pinar torne a ser un espai públic! Segur que entre tots i totes, si fem pressió, ho aconseguim!

Hoy: Tot el Pinar cuenta con tu ayuda

Tot el Pinar per al Poble necesita tu ayuda con esta petición «Tot el Pinar per al poble!». Únete a Tot el Pinar y 326 personas que ya han firmado.