Tot el Pinar per al poble!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

El Pinar del Grau de Castelló és patrimoni de la ciutadania. Aquest parc forma part de la història i la cultura del nostre poble. És el nostre pulmó verd i el volem recuperar en la seua totalitat.

L’Ajuntament de Castelló va prometre que es recuperaria íntegrament i en aquests dos anys no ha fet cap actuació en aquesta direcció. Amb el canvi de govern municipal a les últimes eleccions municipals molts ciutadans pensàvem que per fi gaudiríem d’aquest espai del poble. En el pacte que van signar PSPV, Compromís i Castelló en Moviment consta que:

Recuperarem el Pinar del Grau com a espai d'esbarjo al mateix temps que espai natural ben conservat ambientalment, tot recuperant el sotabosc amb espècies autòctones. Per un Pinar per al Poble.

Volem que tot el Pinar torne a ser un espai públic! Segur que entre tots i totes, si fem pressió, ho aconseguim!

Hoy: Tot el Pinar cuenta con tu ayuda

Tot el Pinar per al Poble necesita tu ayuda con esta petición «Tot el Pinar per al poble!». Únete a Tot el Pinar y 326 personas que ya han firmado.