Prou obres públiques sense sentit a Figueres

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

La política d'urbanisme a la ciutat des de fa uns 10 anys ha estat invertir milions d'euros en eixamplar voreres per on passa la mateixa gent de sempre, tallar carrers públics en benefici de privats per posar terrasses o sense saber ben bé per a quin benefici, suprimir aparcament públic per afavorir estacionaments privats de pagament i de pas guanyar uns calerons amb les zones blaves i verdes i esclar, amb les multes a gent que intenta estacionar el cotxe en zones de càrrega i descàrrega que viuen buides en horari comercial.

Figueres es degrada a passos gegantins, si no és pel Dalí o l'Acústica la gent no s'acosta a la ciutat. El sector serveis i el comerç, un dels sectors que la movia, es troba de caiguda doncs cada dia es tanquen noves persianes que no tornen a obrir i la situació és lluny de millorar. Si a la gent se li posa traves a l'hora d'accedir a la ciutat, simplement no venen. No massa lluny ja es troben ofertes a bon preu amb estacionament totalment gratuït, que atrauen turistes i gent del país.

De retruc la situació també afecta als veïns, que farts de donar volts per trobar estacionament han d'acabar cedint i traient el seu cotxe del carrer pagant estacionaments privats o bé posar-lo en estacionaments públics als afores. Fins i tot zones properes a serveis públics com hospitals i ambulatoris no tenen altre servei que no sigui de pagament si es desitja transportar un malalt amb vehicle privat per motiu d'urgència, cosa que fins fa uns pocs anys no passava.

Per més gravetat, algunes obres com les de la plaça Tarradelles han quedat parades a mig construïr per concurs de creditors del  constructor i fa mesos que està la reforma parada, i sense acabar aquesta obra ja en programem una altra de cost oficial 300.000€ més. Cal recordar que som una ciutat de sols 40.000 habitants a on, amb tal de fer obres, l'ajuntament ha fet pagar fins i tot contribucions especials als veïns.

Si amb tot el que s'ha exposat també et sents indignat i afectat per les polítiques que està duent a terme l'ajuntament és hora de demanar un canvi radical. Signa la petició per a demanar a l'ajuntament que reobri els carrers tallats sense cap mena de sentit i  recuperi els espais d'estacionament gratuït que simplement ha liquidat en contra dels veïns i visitants de la ciutat, fent-los recordar que l'ajuntament és qui ha d'estar al servei del ciutadà i no el ciutadà al servei de l'ajuntament.

Hoy: eloi cuenta con tu ayuda

eloi tremols necesita tu ayuda con esta petición «Tot ciutadà de Figueres i gent que ens ve a visitar: Prou obres públiques sense sentit a Figueres». Únete a eloi y 9 personas que ya han firmado.