Victoria

No al Parc aquàtic a Tamarit

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 3.393 firmas!

Castigar un paisatge privilegiat per tal de satisfer l'oci absurd d'alguns i els interessos econòmics d'altres .... Un atentat contra un entorn natural preciós i una gran falta de respecte per als que considerem que anar a la platja ja és prou divertit disfrutant del que per si sola ens dona.Als que els cal més emocions, Port Aventura és ben a prop!

Firmen aquesta petició per poder demanar que es tingui consciència davant d'aquests negocis . No a aquest Parc Aquàtic!

Castigar un paisaje privilegiado para que el ocio absurdo de algunos y los intereses económicos de algunos pocos?Un atentado contra un entorno natural precioso y  una falta de respeto hacia los que consideramos que ir a la playa ya es suficientemente divertido. Si alguien necesita más emociones, tenemos  portaventura muy cerca!  Firma esta esta petición en contra de este parque acuático!

Hoy: Anni cuenta con tu ayuda

Anni Norverto necesita tu ayuda con esta petición «Todos los publicos: Parc aquàtic a Tamarit». Únete a Anni y 3.392 personas que ya han firmado.