No al Parc aquàtic a Tamarit

Victoria

No al Parc aquàtic a Tamarit

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 3375 firmas!
Anni Norverto ha iniciado esta petición dirigida a Departament de territori i sostenibilitat (Ajuntament de Tarragona)

Castigar un paisatge privilegiat per tal de satisfer l'oci absurd d'alguns i els interessos econòmics d'altres .... Un atentat contra un entorn natural preciós i una gran falta de respecte per als que considerem que anar a la platja ja és prou divertit disfrutant del que per si sola ens dona.Als que els cal més emocions, Port Aventura és ben a prop!

Firmen aquesta petició per poder demanar que es tingui consciència davant d'aquests negocis . No a aquest Parc Aquàtic!

Castigar un paisaje privilegiado para que el ocio absurdo de algunos y los intereses económicos de algunos pocos?Un atentado contra un entorno natural precioso y  una falta de respeto hacia los que consideramos que ir a la playa ya es suficientemente divertido. Si alguien necesita más emociones, tenemos  portaventura muy cerca!  Firma esta esta petición en contra de este parque acuático!

Victoria

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 3375 firmas!

Comparte esta petición