No More Politics “AS USUAL” in New Brunswick

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Len OBrien started this petition to Every political leader and Provincial MLA in New Brunswick

For too long the people in the Province of New Brunswick have endured divisive, theatrical, partisan, and childish behavior from our elected officials, from all parties!

Pendant trop longtemps, les gens de la province du Nouveau-Brunswick ont ​​enduré des comportements de division, de théâtre, de partisanerie et d'enfant de nos élus, de tous les partis!

We the people of New Brunswick respectfully request and demand that all political parties Stop The Partisan politics and work together to provide ALL New Brunswickers and the Province with cohesive 1, 5, 10, and 15 year plans to address the systemic problems confronting our Province, and the issues ALL of us face, together!

Nous, les gens du Nouveau-Brunswick, demandons et demandons respectueusement à tous les partis politiques de mettre fin à la politique partisane et de travailler ensemble pour fournir à TOUS les Néo-Brunswickois et la province des plans cohérents sur 5, 10 et 15 ans pour résoudre les problèmes systémiques auxquels notre province et les problèmes auxquels nous sommes tous confrontés, ensemble!

Programs that address Seniors and Elder Home Care, Tele-healthcare Options, Youth Programs that foster Practical Experience and job skills, E-Learning infrastructure, Food Self-sufficiency strategies and Farm Programs, Incentives to Buy Local, a Focus on Value Add manufacturing for our Natural Resources, Innovation, Music and Arts development, Consultation and Inclusion of our First Nations and Métis people, and a Clear Sustained Display of unity and spirit of working TOGETHER from all our Political Leaders.

Programmes qui s'adressent aux soins aux personnes âgées et aux personnes âgées à domicile, Options de télésanté, Programmes pour les jeunes qui favorisent l'expérience pratique et les compétences professionnelles, Infrastructure d'apprentissage en ligne, Stratégies d'autosuffisance alimentaire et Programmes agricoles, Incitatifs à l'achat local, un accent sur la fabrication à valeur ajoutée pour nos ressources naturelles, l'innovation, le développement de la musique et des arts, la consultation et l'inclusion de nos peuples des Premières nations et des Métis, et une démonstration claire et soutenue d'unité et d'esprit de travailler ENSEMBLE de tous nos chefs politiques.

Respectfully Signed, The People of New Brunswick
Respectueusement signé, Le Peuple du Nouveau-Brunswick

0 have signed. Let’s get to 100!