RENEW SKAM ITALIA

Victory

RENEW SKAM ITALIA

This petition made change with 5,476 supporters!
Fandom Skam Italia started this petition to Cross Productions and

TIMVISION DEVE CEDERE LE PRIME TRE STAGIONI E LASCIARE CHE LA QUARTA VENGA PRODOTTA DA CHI PUÒ GESTIRE UNA SERIE DEL GENERE.

Ad oltre un mese dalla puntata finale della terza stagione di Skam Italia purtroppo non c'è ancora la certezza che ci sarà una quarta stagione e, secondo una recente intervista, sembra che se la serie non sarà rinnovata entro le prossime settimane purtroppo Skam Italia dovrà terminare con la terza stagione.

Skam Italia, così come la serie originale e gli altri remake, è una serie basata sull'accettazione, l'appartenenza e soprattutto l'amore per gli altri e per se stessi. Noi con questa petizione vogliamo fare esattamente questo: trasmettere tutto l'amore che proviamo per questa serie.

Noi abbiamo, ora più che mai, bisogno di Skam, una serie che parla la stessa lingua dei ragazzi e che diffonde coraggio, speranza e amore. Abbiamo bisogno di sentire la storia di Sana. Abbiamo ancora bisogno della rivoluzione di Skam.

* * *

It’s been over a month since the last episode of SKAM ITALIA S3 and yet, we’re not sure about season 4.
The show goes on only if it is renewed within a few weeks, otherwise the last season will be S3.

SKAM ITALIA, as well as the original SKAM and all the remakes, is a series about approval, social identity, but mainly about love towards others and one’s self.
Through this petition, we want to SHARE all THE LOVE that we feel for this series and we want to stand for this renewal.

Italy really needs Skam, now more than ever, because it speaks the same language of Italian teenagers and because it spreads bravery, hope and love. Italy needs to hear Sana’s story.
ITALY STILL NEEDS THE REVOLUTION BROUGHT BY SKAM.

Victory

This petition made change with 5,476 supporters!