3ra temporada Spectacular Spider-Man / Spectacular Spider-Man 3rd Season

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 1,000!

Text in English.

Our Goal, Objectives and Awards for all that they contribute.

-Updated (03/04/18)

Goal:

Our Signature Goal is one million (1,000,000) or more.

Goals:

• 300 signatures - As Prize to the fans that help us make this request Spectacular Spider-Man Season 1 by MEGA bigger.
  • 500 signatures - As Prize to the fans that help us make this request Spectacular Spider-Man Season 2 by MEGA bigger.
  • 1000 signatures - As a Prize to the fans that help us make this petition bigger Spider-Man The Animated Series (1997) [1080p] by MEGA

What is Spectacular Spider-Man?

The Spectacular Spiderman was an animated television series, originally premiered on March 8, 2008, during the programming block of Kid's WB! by The CW, to then be broadcast by the successor of Kid's WB !, The CW4Kids. The second season was premiered on Marvel's sister television network, Disney XD, and finished its premieres on November 18, 2009. Although a third season was planned, the series was canceled before its production due to legal problems between Disney (who bought Marvel during the show broadcast), and Sony (who created the series).

Petition to the Fans, Sony Television and the Walt Disney Company.

The series was left unfinished and with plot holes, all fans of the series are kindly asked to want an outcome and a good end to this Spider-Man story in the animated series, SIGN this petition so that it reaches the hands of Disney and can fulfill the dream of many dissatisfied fans.

------------------------------

Texto en Español.

Nuestra Meta, Objetivos y Premios para todos lo que aporten.

-Actualizado (04/03/18)

Meta:

Nuestra Meta de firmas es un millon (1,000,000) o mas.

Objetivos:

• 300 firmas - Como Premio a los fans que nos ayuden a hacer mas grande esta petición Spectacular Spider-Man Temporada 1 por MEGA.
  • 500 firmas - Como Premio a los fans que nos ayuden a hacer mas grande esta petición Spectacular Spider-Man Temporada 2 por MEGA.
  • 1000 firmas - Como Premio a los fans que nos ayuden a hacer mas grande esta petición Spider-Man The Animated Series (1997)[1080p] por MEGA

¿Que es Spectacular Spider-Man?

El Espectacular Hombre Araña fue una serie animada de television, originalmente se estrenó el 8 de marzo de 2008, durante el bloque de programación de Kid's WB! por The CW, para luego transmitirse por el sucesor de Kid's WB!, The CW4Kids. La segunda temporada fue estrenada en la cadena de televisión hermana de Marvel, Disney XD, y terminó sus estrenos el 18 de noviembre del 2009. Aunque una tercera temporada fue planeada, la serie fue cancelada antes de su producción por problemas legales entre Disney (quién compró Marvel durante la transmisión del show), y Sony (quién creó la serie).

Peticion a los Fans, Sony Television y a Walt Disney Company.

La serie quedo inconclusa y con huecos argumentales, se les pide amablemente a todos los fans de la serie que querian un desenlace y un buen fin a esta historia de Spider-Man en las series animadas, FIRMAR esta peticion para que llegue a las manos de Disney y pueda cumplir el sueño de muchos fans insatisfechos.

Hoy: Carlos cuenta con tu ayuda

Carlos Henderson necesita tu ayuda con esta petición «The Walt Disney Company: 3ra temporada Spectacular Spider-Man / Spectacular Spider-Man 3rd Season». Súmate a Carlos y 547 persona que han firmado hoy.