Victory

Peru to participate in the Pokemon Worlds Championships 2014

This petition made change with 57 supporters!

We are more than 300 people all over Peru playing tcg pokemon cards we buy cards, , we collect them and trade with friends and have a good time ,we also have a pokemon league in Miraflores ,Surco ,Chiclayo ,Arequipa that runs every sunday and we are going to organize a big national tournament in Lima Peru December 2013 to get the attention of TPCi we have our own facebook page of pokemon tcg cards with more than 300 people .It has been 2 years since we are organizing tournaments .It is important to us because in Peru we love Pokemon too.Please bring official national events in Peru for a chance to compete in the Pokemon Worlds Championships 2014 in Washington DC!!

Spanish version :

Somos más de 300 personas en todo Perú juegan tcg tarjetas pokemon que compramos las tarjetas, los recogemos y el cambiamos con los amigos y pasar un buen rato, también tenemos una liga pokemon en Miraflores, Surco, Chiclayo, Arequipa que se ejecuta todos los domingos y vamos a organizar un torneo nacional grande en Lima Perú en dicimebre 2013 para llamar la atención de TPCi tenemos nuestra propia página de Facebook de pokemon tcg tarjetas con más de 300 personas. han pasado 2 años desde que estamos organizando torneos. es importante para nosotros, porque en el Perú nos encanta Pokemon tambien .Porfavor traer eventos nacionales oficiales en Perú para tener la oportunidad de competir en el Campeonato Pokemon Worlds 2014 en Washington DC!

Today: Grupo de jugadores de pokemon tcg en Peru is counting on you

Grupo de jugadores de pokemon tcg en Peru needs your help with “The Pokemon International Company: Peru to participate in the Pokemon Worlds Championships 2014”. Join Grupo de jugadores de pokemon tcg en Peru and 56 supporters today.