REFUSAL TO COMMERCER WITH NIKE BRAND SPORTS PRODUCTS

0 a signé. Allez jusqu'à 100 !

NIKE sports equipment manufacturer has chosen not to supply the Iranian national football team with footwear as part of the football world cup, thus yielding to US policy. We offer to all Iranians and all those who have an affinity with Iran and its culture as well as people opposed to the interference of politics in sport from refraining from buying any sports products belonging to this brand until the next European Cup in 2020.

L’équipementier de sport NIKE a choisi de ne pas fournir l’équipe nationale iranienne de football en chaussures dans le cadre de la coupe du monde de football, cédant ainsi à la politique américaine .Nous proposons à tous les Iraniens et tous ceux qui ont une affinité avec l’Iran et sa culture ainsi que les personnes opposées à l’ingérence de la politique dans le sport de s'abstenir d’acheter tous produits sportifs appartenant à cette marque jusqu'à la prochaine coupe d’Europe en 2020 .

کمپانی محصولات ورزشی نایک با اطاعت از سیاست آمریکا از تحویل کفش به فوتبالیست های ایرانی برای شرکت در جام جهانی فوتبال خوداری کرد‌ ما به ایرانیان، وابستگان فرهتگ ایرانی وهمه آنهایی که و
با درهم امیختگی ورزش با سیاست مخالف هستند پیشنهاد می کنیم که ازخرید محصولات ورزشی نایک تا جام ارو پایی ۲۰۲۰ خودداری کنند.

Mitra compte sur vous aujourd'hui

Mitra KHOSRAVI a besoin de votre aide pour sa pétition “THE IRANIAN PEOPLE AND ALL PEOPLE OPPOSED: REFUSAL TO COMMERCER WITH THE SPORTS PRODUCTS OF NIKE BRANDS”. Rejoignez Mitra et 22 signataires.