Stop The Sale of Bucke Centennial Park

0 have signed. Let’s get to 500!

The City of Temiskaming Shores is selling Bucke Centennial Park. This decision will affect everyone who: fish on shore, launch their boat, hikes the long historical trail to Devil's Rock, families who enjoy picnicking and swimming at the park, visiting campers from near and far as well as the seasonal campers. This beautiful park could be sold to someone who may decide to build houses and ALL RESIDENTS of Temiskaming Shores would lose access to all these mentioned. HELP US STOP THE SALE!!

La Ville de Temiskaming Shores vend le parc Bucke Centennial. Cette décision touchera tous ceux qui: pèchent de la rive, lancent leur bateau, font une radonnée sur le long sentier historique menant au Devil's Rock, les familles qui aiment pique-niquer et se baigner, les campeurs de près et de loin, ainsi que les campeurs saisonniers. Ce beau parc pourrait être vendu a quelqu'un qui déciderait de construire des maisons et TOUS LES RÉSIDENT DE Temiskaming Shores perdraient l'accès a tous ceux mentionnée. AIDEZ-NOUS A ARRÈTER LA VENTE!