Petition Closed
Petitioning Televisió de Catalunya

Volem que la pel·lícula "Battle of Gods" arribi als cinemes en català.

Bola de Drac és més que una sèrie. És "La sèrie de la nostra vida". Per a nosaltres és un sentiment, una manera de fer, una manera de viure i d'enfocar les coses el dia a dia. Milers de catalans hem gaudit amb les aventures d'en Goku i els seus amics durant els anys 90.

Avui dia, Bola de Drac està més viva que mai, les generacions del 90 la recorden amb molta nostàlgia i passió, i fins i tot hi ha una nova fornada de generacions més joves que l'estan descobrint i gaudint com nosaltres ho vam fer aleshores.

El dia 30 de Març del 2013, s'estrenarà al Japó una nova pel·lícula de Bola de Drac Z, produïda per TOEI Animation i en la que el pare de Bola de Drac, Akira Toriyama, participa activament, que s'anomena "Battle of Gods" (Batalla dels Déus) i que s'emetrà als cinemes japonesos. No només hem gaudit dels valors que transmet la sèrie, de l'argument, de les batalles èpiques, dels moments divertits... Sinó que també hem après català gràcies al gran doblatge que s'ha fet. Per això, demanem que TV3 faci un esforç i que aquesta pel·lícula sigui doblada al català, ja que no podem sentir en Goku, en Vegeta, en Cor Petit i companyia amb altres veus que no siguin les veus pròpies del doblatge en català. I el més important de tot, que també s'emeti als cinemes en català, per poder gaudir-la en una pantalla gegant, amb un so perfecte i amb la companyia dels amics o dels familiars, com si es tractés de l'esdeveniment de l'any.

Boladedracmaníacs, ajudeu-nos i signeu la petició per tal de poder lluitar!

Kamehameha!!!

Letter to
Televisió de Catalunya
Volem que la nova pel·lícula de Bola de Drac Z, "Battle of Gods" arribi als cinemes en català.