Petición cerrada
Dirigida a Consorci de Biblioteques de Barcelona, Ajuntament de Barcelona

Tancament Biblioteca Agustí Centelles per provocar lipoatròfia semicircular

L'edifici que acull la biblioteca pública Agustí Centelles de Barcelona pateix la síndrome de l'edifici malalt i ha provocat que el 73% de la plantilla que hi treballa hagi contret lipoatròfia semicircular i la resta, diferents graus d'afectació de la mateixa malaltia. El Comitè d'Empresa del CBB i els treballadors demanem el tancament de la biblioteca per realitzar-hi un estudi exhaustiu de les causes que provoquen el problema i la seva resolució completa.

Esta petición fue entregada a:
  • Consorci de Biblioteques de Barcelona, Ajuntament de Barcelona

Comitè d'Empresa del Consorci de Biblioteques de Barcelona ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 195 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Comitè d'Empresa del Consorci de Biblioteques de Barcelona cuenta con tu ayuda

Comitè d'Empresa del Consorci de Biblioteques de Barcelona necesita tu ayuda con esta petición «Tancament Biblioteca Agustí Centelles per provocar lipoatròfia semicircular». Únete a Comitè d'Empresa del Consorci de Biblioteques de Barcelona y 194 personas que ya han firmado.