The Immediate Removal of Dr. Gloria Hernandez-Goff, as Superintendent of RCSD

0 have signed. Let’s get to 500!

IN OUR OPINION:

LET IT BE KNOWN that the parents and community of the Ravenswood City School District and the citizens within the district borders hereby declare that we have no confidence in the leadership of Superintendent Gloria Hernandez-Goff and call for her contract with the Ravenswood City School District to be terminated immediately by the elected Board of Education of RCSD cause as enumerated in the following:

WHEREAS: There is widespread public dissatisfaction with the Superintendent's leadership. Superintendent’s employment has been marked by unprecedented turmoil and conflict within the district. Since she was hired her decision-making ability has been extremely questionable.

WHEREAS:The actions of Superintendent Hernandez-Goff’s have directly resulted in the mass exodus of talented teachers and staff leaving our district. This is of great concern to parents.

WHEREAS: Staff members of the Ravenswood School District are afraid to come forward for fear of retaliation and/or termination of their employment.

WHEREAS: The Superintendent has shown complete disregard for parents’ and teachers’ real concerns about numerous issues within the district and has ineffective public relations; the Superintendent has failed to create an inclusive plan of communication; she has not included parents/families (outside of a select, intentionally chosen set of allies) as key stakeholders when it comes to decision-making and input in regards to key events and plans that directly impact student (i.e. KIPP, Ravenswood Middle School, Shelter in Place protocol, services for students with IEPs, etc.). Such mismanagement has resulted in needless disenfranchisement of faculty, staff, students and parents.

THEREFORE: we call upon the Ravenswood City School District Board of Education to immediately terminate Superintendent Gloria Hernandez-Goff for cause.

Declaración de No Confianza en la Superintendente Gloria Hernández-Goff por parte de los padres del Distrito Escolar de Ravenswood City

EN NUESTRA OPINION:

SE RESUELVE que los padres y la comunidad del Distrito Escolar de Ravenswood City y la comunidad del distrito declaran que no confiamos en el liderazgo de la Superintendente Gloria Hernandez-Goff y que solicita su contrato con el Distrito Escolar de Ravenswood City para ser Terminado inmediatamente por la mesa directiva elegida de RCSD causa como se enumera en lo siguiente:

POR CUANTO: Hay una insatisfacción pública generalizada con el liderazgo del Superintendente. El empleo del superintendente ha estado marcado por disturbios y conflictos sin precedentes dentro del distrito. Desde que fue contratada, su capacidad para tomar decisiones ha sido extremadamente cuestionable.

CONSIDERANDO QUE: Las acciones del Superintendente Hernández-Goff han resultado directamente en el éxodo masivo de maestros y personal talentosos que abandonan nuestro distrito. Esto es de gran preocupación para los padres.

CONSIDERANDO QUE: los miembros del personal del Distrito Escolar de Ravenswood tienen miedo de presentarse por temor a represalias y / o terminación de su empleo.

CONSIDERANDO QUE: el Superintendente ha mostrado una completa falta de consideración por las preocupaciones legítimas de los padres y maestros sobre numerosos asuntos dentro del distrito y tiene relaciones públicas ineficaces; el Superintendente no ha logrado crear un plan de comunicación inclusivo; ella no ha incluido a los padres / familias (fuera de un grupo selecto de aliados elegidos intencionalmente) como partes interesadas clave en lo que respecta a la toma de decisiones y aportes con respecto a eventos y planes clave que afectan directamente a los estudiantes (es decir, KIPP, Ravenswood Middle School Refugio en lugar de protocolo, servicios para estudiantes con necesidades especiales, etc.). Dicha mala gestión ha resultado en innecesaria privación de la facultad, el personal, los estudiantes y los padres.

POR LO TANTO: solicitamos a la Junta de Educación del Distrito Escolar de Ravenswood City que despida inmediatamente a la Superintendente Gloria Hernandez-Goff por causas nombradas.