Victory

Pelastetaan Jenni Venejärvi!

This petition made change with 490 supporters!
Suonenjoen Nuoret started this petition to Suonenjoen Seurakunta

Me kaikki Suonenjoen nuoret tiedämme varmasti Jenni Venejärven, meidän oman seurakunnan nuorisotyönohjaajan. Hänen työsopimuksensa on päättymässä, ja me todellakin tahdomme pitää hänet meidän luonamme.

Jennin ansioista nuoret ovat uudelleen kiinnostuneet seurakunnallisesta vaikuttamisesta sekä toiminnasta. Jenni on myös lisännyt Suonenjoen nuorten aktiviteetteja johon on oikeasti kiva osallistua. Hän on myös nykyaikaistanut nuorten toimintaa sekä parantanut näkyvyyttä mm. sosiaalisen median avulla.

Jennin parhaita puolia ovat hänen aitoutensa, kyky kuunnella, positiivisuus sekä hänen kykynsä tehdä mahdottomasta mahdollista! Ei Suonenjoella oltu ennen nähty esimerkiksi ILKKA kahvilaa tai nuorten laneja. Nuorten iltoihin on saatu paljon menoa sekä tiloja on paranneltu nuorten toiveiden mukaan.

Lisäksi uskoisimme, että Jenni voisi mahdollistaa Suonenjoella nuorillekin aikuisille erilaista toimintaa, jota ei tällä hetkellä ole tarjolla ollenkaan.

KUINKA SINÄ VOIT AUTTAA?

Me vetoomuksen luojat viemme tämän vetoomuksen kirkkoherran kautta kirkkovaltuustoon, ja tuomme nuorten äänen kuuluviin. Aina puhutaan siitä miten nuorten ääni tulisi saada kuuluviin, joten he eivät voi jättää tätä huomiotta.

Joten pyydämme kaikkia, kaikenikäisiä vauvasta vaariin allekirjoittamaan tämän vetoomuksen sekä jakamaan tätä eteenpäin. Jakamaan snapissa, instassa, wappiryhmiin... Aivan kaikkialla!

Victory

This petition made change with 490 supporters!