More space and rooms for rehearsal and teaching

0 have signed. Let’s get to 1,000!

”Suomeksi Alhaalla”

It has been a long time that we are dealing with this situation that we don’t have enough rooms to rehearse and even sometimes teachers can not find a proper space to teach. Leaving T-talo and next year’s new students will even make things worse!

Student union of University of the Arts doesn’t know about this matter fully since KuvA and TeaK have enaugh space and don’t have the same problem. Therefore, we realized the urgency of being more active about it. We created this petition and after getting enough signs, we will take it to student union board, so that they would understand our problem and help us to make it better or even solve it!

•Suomeksi:

SibA:n opiskelijat ovat joutuneet elämään jo pitkään tilanteessa, jossa harjoitustiloja ei ole riittävästi tarjolla. Joskus jopa opettajat eivät löydä kunnollista tilaa opetukseen. Tilapuutteen ongelma kasvaa uudelle tasolle, jos T-talosta luovutaan, ja sen mittakaavaa on vaikea täysin edes ennakoida. Opiskelijakunnan juuri julkaiseman Taideyliopiston tulevaisuutta koskevan lausuman mukaan näyttää siltä, etteivät he ole ymmärtäneet ongelman vakavuutta ja siksi meidän on opiskelijoina oltava aktiivisempia tilanteen korjaamiseksi! Siksi tämä vetoomus on luotu. Toivomme, että saatuamme tarpeeksi allekirjoituksia adressiin opiskelijakunta ymmärtää huolemme ja auttaa ratkaisemaan tilanteen!

Today: Ahoora is counting on you

Ahoora Mahone needs your help with “Students and teachers of Sibelius Academy: More space and rooms for rehearsal and teaching”. Join Ahoora and 632 supporters today.