#StopWarInSyria: Demand world leaders to stop war in Syria

0 have signed. Let’s get to 500!

After 7 years of war in Syria and with more than 450.000 deaths, it is time to take action and stop this slaughter!

What is happening around the world is a reflection of what is going on in Syria. Thousands of innocent people, including children, are being killed every day by this unnecessary war. How many more until we finally do something about it?

The world remains silent, deaf to the desperate cries of those who claim our help. We are accomplices of this slaughter by remaining blind and deaf to the sorrow of the Syrian people.

They are dying every day, and others try to survive finding their way to Europe, hoping to find a better world. It is not what we would all do? and we here, treating them as a problem. But they are not the problem, this war is the problem. They need to have their life back, and their right to live in peace in their own countries, and we must help them!

It is time to act now, it is time to raise our voices against this war! We must demand the world leaders to gather together and find the best non-violent solution to this war. They need to discover an efficient way to end this slaughter because we cannot tolerate one single more death caused by this horrendous war.

We must express that violence is not what we are, it is not what we want, and we are not going to support this slaughter. This war is not only a concern for a few but for all of us. It is a violation of human rights, and all nations should fight against those who threaten these rights.

I propose to call for peace in every city of every nation of this world. We must let our leaders know that we are no longer deaf to the cries of the victims of this war. They must know that we do not support violence in any way, shape or form. They must know that we are all together regardless of our race, culture or religion. We are all human beings claiming for our rights, for us and for those who cannot speak.

People of the world, organizations, governments, every single human on this planet, raise your voices in every place you can. Facebook, Twitter, and on every social media. On TV and on the radio. In the streets of every continent. Find the way to reach those responsible for this massacre and tell them to end this war!

Let's make an international march to honor those who have died and for every innocent person whose rights have been stolen and scream "Stop War In Syria!"

Después de 7 años de guerra en Siria, y con más de 450.000 muertes, ¡es hora de tomar medidas y parar esta masacre!

Lo que está sucediendo alrededor del mundo es un reflejo de lo que está sucediendo en Siria. Miles de inocentes, incluidos niños, son asesinados cada día por esta guerra innecesaria. ¿Cuántas más muertes tienen que suceder hasta que decidamos actuar?

El mundo permanece en silencio, haciendo oídos sordos a los gritos desesperados de aquellos que reclaman nuestra ayuda. Somos cómplices de esta masacre, ciegos y sordos ante el sufrimiento del pueblo sirio.

Se están muriendo cada día, y otros tratan de sobrevivir, buscando su camino a Europa, hacia un mundo en paz, ¿Acaso no es lo que todos haríamos? Y nosotros aquí tratándolos como un problema. Pero ellos no son el problema, esta guerra es el problema. ¡Ellos necesitan tener su vida de nuevo, necesitan su derecho a vivir en paz en su propio país, ¡y nosotros debemos ayudarlos!

¡Es hora de actuar, es hora de alzar nuestras voces en contra de esta guerra! Debemos exigirles a los líderes del mundo que se reúnan y encuentren la mejor solución menos violenta para acabar de una vez por todas con esta guerra. Necesitan descubrir una forma eficaz de detener estar masacre, ya que no podemos tolerar ni una sola muerte más a causa de esta guerra.

Debemos expresar que la violencia no es lo que somos, no es lo que queremos, y que no vamos a apoyar esta masacre. Esta guerra no es solo una preocupación para algunos pocos, sino para todos nosotros. Es una violación a los derechos humanos, y todas las naciones deben luchar contra aquellos amenazan estos derechos.

Propongo que reclamemos la paz en cada ciudad de cada nación de este mundo. Debemos hacerles saber a nuestros líderes que ya no haremos oídos sordos ante los llantos y gritos de las víctimas inocentes de esta guerra. Deben saber que no soportamos la violencia de ninguna forma. Al mismo tiempo, deben saber que estamos todos unidos sin importar nuestra raza, cultura o religión. Somos todos seres humanos reclamando nuestros derechos, por nosotros y por todos aquellos que no pueden hablar.

Gente de este mundo, alcen sus voces en cada lugar que puedan. En Facebook, en Twitter o en cada red social. En la televisión o en la radio. En cada calle de cada continente. ¡Encuentra la manera de llegar a los responsables de esta masacre y diles que pongan fin a esta guerra!

Qué tal si hacemos una marcha internacional para honrar todos aquellos que han muerto, y por cada persona inocente cuyos derechos se les han sido arrebatados, y así juntos gritar: ¡Detengan la guerra en Siria!

Today: Love is counting on you

Love Revolution needs your help with “#StopWarInSyria: Demand world leaders to stop the war in Syria”. Join Love and 277 supporters today.