Petition update

Hjelp oss å nå 150 000 signaturer mot pels før de leveres til landbruksministeren på onsdag!

NOAH -for dyrs rettigheter
Oslo, Norway

Oct 22, 2016 — Kjære alle sammen!

Nå er tiden inne for pelsdyrene! På slutten av 2015, ble det annonsert at regjeringen utsatte avgjørelsen om pelsdyroppdrett til høsten 2016. Nå er vi ved det punktet!

NOAHs underskriftkampanje mot pelsdyroppdrett med alle signaturene dere har gitt, skal overleveres til landbruksministeren nå ONSDAG 26. oktober - før avgjørelsen til regjeringen tas. Vi har nå over 136 000 underskrifter - kan vi med deres hjelp nå 150 000 i løpet av helgen? Har du en venn som ennå ikke har skrevet under - vær så snill å be dem gi sin #signaturMOTpels! Link: https://www.change.org/p/statsminister-erna-solberg-og-stortinget-stem-for-et-forbud-mot-pelsdyroppdrett/u/14129694

I hele 2016 har NOAH jobbet intenst politisk for å få en endelig avvikling av pelsdyroppdrett i Norge. Det har gitt resultater - både KrF, H og FrP har nå dissens i egne partier om pelsdyrsaken, og det ligger forslag til vedtak i disse partiene som vil kunne bety kroken på døren for pelsnæringen.

Men politikerne må få se at vi er flere enn noensinne som stiller opp for pelsdyrene når det trengs! Derfor er det også svært viktig at oppmøtet i NOAHs fakkeltog mot pels 12. NOVEMBER blir rekordstort! Fakkeltoget arrangeres i rekordmange byer - snart 30 byer er påmeldt!

Informasjon om tid og sted for oppmøte for alle byer, finner du her: https://www.facebook.com/motpels Husk å invitere venner og kjente!

Vil du hjelpe NOAH videre i jobben vi nå gjør for at politikerne skal gripe sjansen og forby pelsdyroppdrett, er det å bli medlem noe av det viktigste du kan bidra med. Hvert medlem betyr mye for oss! www.dyrsrettigheter.no/medlem

Tusen takk for din støtte til pelsdyrene!

vennlig hilsen NOAH - for dyrs rettigheter

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.