Det är dags för sso att lyssna!!

0 have signed. Let’s get to 100!

Starstable är en fantastisk spel med välgjorda uppdrag och hästar där man kan hitta vänner för livet. I flera år har hundratusentals människor spelat och älskat att ta sig igenom uppdragskedjor och chatta med nya människor. Barnen, som började spela redan som små har blivit äldre men har fortsatt spela så nu är sso en plats där otroligt många tonåringar och vuxna hänger. Men hur länge till? Nu har Starstable-teamet tagit bort många möjligheter, som till exempel att kunna hålla en konversation men någon annan utan att bli avstängd. Få vill chatta nu när folk har bestraffats utan anledning och spelarna håller bara kontakten genom andra sociala medier. Vi lär därför inte känna några nya. Spellusten försvinner även ännu mer när priserna blir högre och respekten för oss spelar lägre. Ingen lyssnar på oss. Ingen tar våra frågor på allvar och ingen uppmuntrar oss som vill ha förändring!

Vi har tröttnat! Hur länge ska detta fortsätta innan alla slutar spela. SSO är inte bara till för barn, vi är inte barn. Vi har vuxit upp och tröttnat på rosetter, regnbågar och dollystyle. Ge oss det vi vill ha istället, för det kommer alla vinna på.

Vill du också ha en förändring? Känner du att du inte blir hörd? Skriv under här och så kanske teamet blrjar ta oss på allvar.

Today: Felicia is counting on you

Felicia Blueberrypaw needs your help with “Starstable: Det är dags för sso att lyssna!!”. Join Felicia and 79 supporters today.