Bring back the copyrights of VIXX

0 have signed. Let’s get to 2,500!


حماية لحقوق الطبع والتوزيع الموسيقي وحفظًا لماء وجه العرب وحتى لا يستمر تشويه صورتهم على أنهم لصوص وسارقون، نطلب اعتذار رسمي من كل من: رضا مندور ومحمد راجح، المغني والملحن والموزع الموسيقي وإزالة أغنية على الله التساهيل من كافة الوسائل الإعلامية لاحتوائها على مقطع موسيقي وبشكل واضح جدًا (مسروق) من أغنية كورية لفرقة كورية اسمها فيكس (VIXX)

لن نقبل بأي شكل من الأشكال أن يتم الاستيلاء على ما ليس ملكًا للمغني أو للموزع الموسيقي وكذلك استخدامه بشكل ربحي ونسبه لشخص الموزع مع العلم أن الأغنية الكورية صدرت قبل عام كامل. ونود التنويه أننا كمعجبين للفرقة وعرب في نفس الوقت نرفض أن تتم السرقة بهذا الشكل الواضح والصريح وسوف نقوم بكل ما يلزم لإبلاغ الشركة المسئولة عن الفرقة الكورية لاتخاذ الإجراءات القانونية اللازمة.

ونود التذكير أن الأغنية تمت سرقتها من قبل مشترك تركي في النسخة التركية من برنامج ذا فويس (كرسن) وتم طرده من البرنامج وسحب الأغنية من يوتيوب وطلب منه التقدم باعتذار رسمي في الحلقة المسجلة، وإذا امتنع رضا مندور ومحمد راجح عن إزالة الأغنية سنقوم بتقديم الأدلة اللازمة لملاحقتهم قضائيًا.

 

This petition is to ask the singer Rida Mandoor and his composer Mohammed Rajih to take down the song (Ala Allah Al Tasaheel) as they have plagiarized VIXX's Dynamite and used it in the song while referring to Mohammed Rajih as the composer, completely ignoring Copyrights of VIXX, Jellyfish and Andrew Choi (the original Composer).

We want the song to be removed from all means of media, youtube, Mazzika channel, and we want an official apology or we will provide Jellyfish with all the necessary means to pursue the case in courts.

We would like to remind the singer of the case of the Turkish contestant in the Turkish Version of the Voice who was asked to apologies on air to VIXX and to the fans in addition to removing his song from youtube.

If the song is not removed, we, the fans of VIXX, have already collected the necessary evidence to sue Rida Mandoor and Mohammed Rajih in court.



Today: Nono is counting on you

Nono Vixx needs your help with “Starlights: Bring back the copyrights of VIXX”. Join Nono and 1,539 supporters today.