Parking Spots for Expecting Mothers/Estacionsmientos Para las Madres Embarazadas

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Anne Ryan started this petition to St. Francis Desales Highschool

There is no policy on parking spots for expecting mothers which creates a concern because anyone could park there regardless of the sign. Expectant mother's are susceptible to mobility problems during pregnancy which creates a safety concern. Additionally, younger children tend to run out in the parking lot and it would make for an easier time for those mother's who are expecting or postpartum if they have an assured close parking spot.

This problem can be solved by creating a policy that enforces only expecting mothers and postpartum mothers to be able to park in those spots by having a system similar to the handicap parking system.

ESPAÑOL

No existe una política sobre lugares de estacionamiento para las madres embarazadas, lo que crea una preocupación porque cualquiera puede estacionar allí sin importar la señal. Las mujeres embarazadas son susceptibles a problemas de movilidad durante el embarazo, lo que crea un problema de seguridad. Además, los niños más pequeños tienden a salir corriendo en el estacionamiento, lo que facilitaría el tiempo para las madres que esperan o después del parto si tienen un lugar de estacionamiento cercano asegurado.
Este problema se puede resolver mediante la creación de una política que impone que solo las madres embarazadas y las madres posparto puedan estacionarse en esos lugares al tener un sistema similar al sistema de estacionamiento para discapacitados.

0 have signed. Let’s get to 100!