Victoria confirmada

No elimineu un nivell de francès a l’EOI Ribera d’Ebre

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 168 firmas!

Des dels Serveis Territorials del Departament d'Ensenyament de la Generalitat a les Terres de l'Ebre s’ha comunicat a l’EOI Ribera d’Ebre que s’elimina un nivell de francès. A l'EOI Ribera d'Ebre, a partir del curs vinent 2013-2014, només es podran impartir dos nivells de francès, en lloc dels tres nivells (1r, 2n i 3r) que es venien impartint fins ara. Les persones interessades en començar a aprendre francès el curs que ve no ho podran fer, ja que durant el curs 2013-2014 només s’impartiran 2n i 3r de francès i no s'oferirà el 1r. Així mateix, les persones que aquest any estiguessin cursant 1r i hagin suspès, no podran repetir 1r fins d'aquí dos anys (en el curs 2014-2015) i s'hauran d'estar esperant tot un any sencer.

La retallada que vol aplicar el Departament d'Ensenyament, eliminant un nivell de francès, no té cap mena de lògica, perquè justament aquest curs 2012-2013 havia augmentat considerablement el nombre d'alumnes matriculats a francès.

L’EOI Ribera d’Ebre dóna servei als municipis d'una extensa zona geogràfica, que comprèn les comarques de la Ribera d'Ebre, la Terra Alta i el Priorat, que veuen així minvades les seves possibilitats d'estudi futures.

Des de l’estudiantat de l’EOI Ribera d’Ebre demanem que es reconsideri aquesta decisió i que es continuïn oferint els 3 nivells de francès.

Hoy: Carles cuenta con tu ayuda

Carles Ribau Martí necesita tu ayuda con esta petición «SSTT del Departament d'Ensenyament de la Generalitat a les Terres de l'Ebre: No elimineu un nivell de francès a l’EOI Ribera d’Ebre». Únete a Carles y 167 personas que ya han firmado.