ANUL·LACIÓ DE LES PAF PRESENCIALS DE L'IOC CURS 2020-2021 SEMESTRE 2 EN PÀNDEMIA

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Ines Gonzalez ha iniciado esta petición dirigida a Sra. Núria Cuenca i León Secretària Gral. d’Educació Dept. d’Educació - Generalitat de Catalunya

A l’atenció de Núria Cuenca i León i Direcció de l’Institut Obert de Catalunya

Som els alumnes del Cicle Formatiu Superior de l’Institut Obert de Catalunya i ens dirigim a vostè amb relació a la decisió de dur a terme les proves d’avaluació final d’aquest segon semestre del curs 2020-2021 de manera presencial que se’ns ha comunicat en data d’avui.

En el moment d’iniciar-se el semestre actual, l’IOC va determinar que les proves d’avaluació final es durien a terme de manera telemàtica.

Avui dia 5 de maig de 2021, i amb només vint-i-quatre dies d’antelació, la direcció de l’IOC ens comunica que l’alumnat de diversos cicles formatius, entre els quals ens trobem nosaltres, haurà de realitzar les esmentades proves de forma presencial els dies 29 de maig i 12 de juny.

Atès que gran part de l’alumnat de l’IOC tenim altres obligacions professionals, familiars i personals, no ens resulta senzill modificar la nostra organització amb tan poc temps d’antelació per adaptar-nos a les noves dates i a la modalitat presencial de les proves.

D’altra banda, molts de nosaltres ens hem de desplaçar en transport públic fins a la seu on s’efectuaran les proves i un cop allà, tots haurem de compartir espais tancats amb altres persones, obligant-nos així a exposar la nostra salut i la del nostre entorn. Hem de tenir en compte que la finalització de l’estat d’alarma no significa la desaparició de la pandèmia, són moltes hores tancats fent exàmens amb mascareta.

Per aquests motius, demanem al Departament d’Educació i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i a la Direcció de l’Institut Obert de Catalunya que es consideri l’opció de mantenir les dates i la modalitat determinades inicialment per les proves d’avaluació final del semestre actual.

Si finalment hem de fer les PAF presencials, exigim un test d'antígens a tots els alumnes per evitar un brot que pugui afectar a les nostres famílies.

Atentament,

Alumnes del Cicle Formatiu Superior de l’Institut Obert de Catalunya

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!