NO al tancament d'una línia de P3 a l'Escola Bogatell

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

Ylenia Coll palomas
Ylenia Coll palomas ha firmado esta petición

L'Escola Bogatell té gairebé 40 anys. El seu nivell acadèmic és excel·lent, i educa en la diversitat, les emocions i la comunitat. Les famílies estem orgulloses de la nostra escola perquè té aquell equilibri ideal entre tradició i innovació que tant valorem.

El curs vinent, després que fa tres anys hi afegís una línia addicional ('bolet'), el Consorci d'Educació li redueix una línia de P3. ¿La raó? Crua i immutable: "Els números manen". Uns números que no s'han tingut en compte a l'hora d'obrir escoles noves en barracons, que algun dia hauran de ser edificis nous i rebran múltiples recursos mentre els edificis històrics es deixen morir.

L'únic que s'ha fet fins ara és culpar l'escola de les poques preinscripcions, sense fer res per revertir la situació, al contrari, posant bastons a les rodes cada vegada que es vol fer algun canvi.

El Consorci i el Departament d'Educació s'omplen la boca de convivència i inclusió i al mateix temps prenen aquestes decisions salvatgement. És llavors quan tota la comunitat educativa ens preguntem com ens ho farem per ensenyar als nostres infants que les aparences no importen, o per mostrar el valor de l'experiència i l'esforç. Què passa amb la nostra història, si la novetat aparent és el que preval?

Ja fa uns anys que el Consorci i el Departament d'Ensenyament tanquen línies públiques de P3 arreu, malgrat la tendència creixent de les famílies d'apostar per l’educació pública. Sabem quantes famílies han triat la nostra escola en segona i tercera opció i han hagut d'anar a una concertada? No. No volen que ho sapiguem perquè no puguem denunciar-ho.

Tot plegat ens obliga com a famílies a estar alerta i en tensió per evitar que ens retallin, o ens prenguin, un dels nostres béns més preuats: l’educació dels nostres fills i filles. Per això necessitem l'ajuda de tothom per defensar la segona línia de P3 al Bogatell fins al final. I comencem amb aquesta recollida de firmes. Gràcies per ajudar-nos!

PER UNA EDUCACIÓ PÚBLICA DE QUALITAT A TOTES LES ESCOLES

Associació de Famílies de l'Escola Bogatell