Petición cerrada
Dirigida a CONSELLERA D'ENSENYAMENT Sra. Irene Rigau i Oliver y 1 otro/a

Exigim el 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut.

firmantes

USTEC•STEs, com a sindicat compromès amb el personal interí i substitut, es nega a resignar-se que la degradació en les condicions laborals del personal substitut es consolidi i, per tant, s’allargui en el temps. És per això que hem fet aquesta carta que, si la signen, arribarà a la direcció de correu electrònic de la consellera, i en la qual demanem:
EL 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut, perquè:
- Mateixa feina ha de significar mateix salari.
- És una mesura només aplicada a Catalunya.
- Afecta el personal docent més en precari.
- És de dubtosa legalitat, ja que en cap normativa superior queda recollida la figura jurídica del personal substitut (la figura jurídica que ha de ser considerada és la de funcionaris interins)
- Representa un estalvi mínim.
- Genera caos en els centres.

Esta petición fue entregada a:
  • CONSELLERA D'ENSENYAMENT
    Sra. Irene Rigau i Oliver
  • [Acusament de recepció]

USTEC·STEs IAC ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 5.561 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: USTEC·STEs IAC cuenta con tu ayuda

USTEC·STEs IAC necesita tu ayuda con esta petición «Sra. Irene Rigau i Oliver: Exigim el 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut.». Únete a USTEC·STEs IAC y 5.560 personas que ya han firmado.