Petition Closed

Porque muchos efectivos de los Mossos D'Esquadra se encuentran destinados por la fuerza en zonas lejanas a su domicilio. Estas personas tienen en la mayor parte de los casos cargas familiares, hipotecas que pagar, etc, y a a causa de los continuos recortes salariales no pueden sufragar el gasto de una segunda residencia, además de los desplazamientos.
Actualmente agentes destinados en Viella (Valle de Aran) estan durmiendo en la calle, como indigentes, a temperaturas bajo cero, trabajando el día siguiente con normalidad. Muchos otros no han llegado todavía a esta situación pero están a punto de agotar los ahorros que disponían y en breve pueden encontrarse igual.
Un pais desarrollado no puede permitir que sus ciudadanos duerman en la calle.

Perquè molts efectius del Cos de Mossos d'Esquadra es troben destinats en contra de la seva voluntat a comissaries  lluny del seu domicili habitual. La gran majoria d'aquestes persones tenen càrregues familiars, hipoteques per pagar, etc. i a causa de les continues retallades salarials ja no es poden pagar una segona residència al lloc de destí, a mes de les despeses de transport.

Ara mateix agents destinats a la comissaria de Viella es troben dormint al carrer com a indigents , a temperatures sota zero i desenvolupant al sia següent la seva feina amb la màxima normalitat. Molts altres agents encara no han arribat a aquesta situació però es troben propers a esgotar els seus estalvis i aviat es trobaran en la mateixa situació.

Us pais desenvolupat no pot permetre que els seus ciutadans dormin al carrer.

Letter to
Artur Mas
Conseller d'interior Sr. Ramon Espadaler, Conseller D'Interior de la Generalitat de Catalunya
President de la Generalitat de Catalunya Molt Honorable Sr. Artur Mas