Victoria confirmada

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 2.826 firmas!

Perquè s'ha publicat sense comptar ni amb l'opinió ni el consens ni la participació de les persones que vivim en el territori i del territori, de les administracions locals, del Òrgan gestor del Parc ( Junta rectora ) i ni tant sols dels milers d'enamorats des nostro entorn marítim-terrestre que fan hores de cues x marxar lluny d'on viuen i treballen per venir a gaudir i desconectar en el que és el seu refugi natural. Aquest Prug és la fi d'anys i anys d'ecoturisme sostenible sense que cap llei existís ni ho hagués regulat I és la fi d'anys de tradició i cultura marinera en el nostre estimat Cap de Creus. l'única finalitat és, amb l'excusa de conservar, restringir l'accés i recaptar diners per comptes de regular-ne un us sostenible acord amb la conservació del medi marí.

Hoy: ELISENDA cuenta con tu ayuda

ELISENDA GIRO PARA necesita tu ayuda con esta petición «Sr Josep Maria Pelegrí. Conseller de la Generalitat de Catalunya.: Aturi l'aprovació inicial del PRUG de l'àmbit Marí del Parc Natural de Cap de Creus.». Únete a ELISENDA y 2.825 personas que ya han firmado.