Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 684 firmas

Amb el present escrit, els sota firmants, els volem fer arribar la nostra indignació per l actual situació de l’Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar.

Des de fa temps els pacients del centre presenten queixes diverses,  que no es resolent  mai, el menjar continua igual d’ immenjable i del estat de l’edifici no cal dir-ne res, només cal fer-hi una volta per veure les parets,  portes, terres, baranes lligades  amb benes o comandaments de la televisió lligats amb guants, material obsolet de més de 20 anys, manca de personal... resultat tot plegat de la mala gestió per part de la CSMS, que en tots aquets anys no hi ha invertit ni un euro.

Per tot això els instem a vostès membres del consistori, i en particular a vostè Sr.  Jaume Dulsat, alcalde de Lloret, perquè en representació nostre prengui les mesures necessàries per recuperar la gestió de l‘Hospital i la construcció d’un nou centre.

Hoy: Marc cuenta con tu ayuda

Marc Doblas Ruiz necesita tu ayuda con esta petición «Sr. Jaume Dulsat i Rodríguez : Recuperar la gestió pública de l‘asil de Lloret de Mar i la construcció d’un nou centre». Únete a Marc y 683 personas que ya han firmado.