Petición cerrada
Dirigida a Rector de la Universitat de Barcelona Sr. Dídac Ramírez

Davant la notícia de que el futur per a la professora Aida Sánchez de Serdio Martín és incert a la Universitat de Barcelona, alguns alumnes ens preguntem pel futur de la Universitat i dels seus membres. Ens agradaria que es reflexionés no només sobre la importància de les decissions preses a un organisme, que afecten tant als millors docents de la Universitat com als seus estudiants, sinó també que es prengui consciència de les sèries repercusions que dites decisions podrien tenir en el sistema intel·lectual del país

Esta petición fue entregada a:
  • Rector de la Universitat de Barcelona
    Sr. Dídac Ramírez

estudiantes bellas artes ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 193 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: estudiantes cuenta con tu ayuda

estudiantes bellas artes necesita tu ayuda con esta petición «Sr. Dídac Ramírez, Rector de la Universitat de Barcelona: la precarietat laboral dels professors afectarà al nostre futur?». Únete a estudiantes y 192 personas que ya han firmado.