Petición cerrada

No es reuneixi amb el feixista, Roberto Maroni

Esta petición ha conseguido 795 firmas

Trobem del tot inacceptable que vostè es plantegi reunir-se, demà divendres, 17 de gener, amb un dirigent feixista com és Roberto Maroni. Més enllà de ser president de la Llombardia, és dirigent de la Lega Nord (LN). Aquest partit és, des de fa molts anys, autènticament feixista. Els seus militants surten en escamots per atacar a persones immigrades i gent gitana al carrer. Aquestes “patrulles ciutadanes” van ser autoritzades pel propi Roberto Maroni, quan aquest era Ministre d’Interior del govern de Berlusconi. L’eurodiputat de LN, Mario Borghezio, ha estat condemnat per un atemptat contra immigrants. Molt lluny de qualsevol visió nacional democràtica i ciutadana, LN defensa el racisme biològic i genètic, igual que els nazis als anys 30. És coneguda la relació estreta entre LN i “Plataforma per Catalunya”, partit de l’històric franquista, Josep Anglada.

Les proves són clares: Roberto Maroni i el seu partit són feixistes. La conclusió també ha de ser clara; el President de Catalunya no es pot reunir amb ell. Ho deu a totes les forces democràtiques, oposades al feixisme; a Catalunya, a Llombardia i a l’Estat italià.

Hoy: Unitat contra el feixisme cuenta con tu ayuda

Unitat contra el feixisme i el racisme necesita tu ayuda con esta petición «Sr Artur Mas: No es reuneixi amb el feixista, Roberto Maroni». Únete a Unitat contra el feixisme y 794 personas que ya han firmado.