Comprehensive COVID-19 Testing in Travis County.

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 100!
Maria Isabel Aguilar lanzó esta petición dirigida para Spencer Cronk (Austin City Manager) y

I, the signer below ask the City Manager Spencer Cronk, the Austin Mayor and City Council, the Travis County Judge and Commissioners to collaborate, support and direct the Austin Public Health to create an initiative that includes a COVID-19 testing center that identifies the different variants present in our community and demand that the Austin Public Health uses the gathered data to conduct a comprehensive health education campaign, conducted in a culturally and linguistically manner to mitigate the effects of this COVID-19 pandemic. And of course, we fully acknowledge and continue to encourage members of our community to get vaccinated.

Yo, el firmante a continuación, le pido al Gerente de la Ciudad Spencer Cronk, al Alcalde y al Concejo Municipal de Austin, al Juez del Condado de Travis y a los Comisionados que colaboren, apoyen y dirijan a la Salud Pública de Austin para crear una iniciativa que incluya un centro de pruebas de COVID-19 que identifique las diferentes variantes presentes en nuestra comunidad y exija que la el Departamento de Salud Pública de Austin haga la educacion publica necesaria en una manera culturalmente apropiada y en los idiomas de nuestra comunidad, ademas de continuar con la aplicacion de las vacunas.

Please see the attachment below:

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 100!