Petition Closed

Release Michael Jackson's Dangerous World Tour Oslo,Norway Concert

This petition had 30 supporters

We (The Fans Of Michael Jackson) Have not gotten much content from SONY in the year of 2016,this year was especulated to be a very exciting year,but at the end,is was full of dissapointment.

Off The Wall 35th did not bring any new songs,all it brought was remastered version of the album songs and a documentary.

Dangerous25th,the most dissapointing part of 2016.Sony Has shared no content at all with the fans,besides some "Behind The Scenes" from some Michael Jackson Official Video Clips.

We (The Fans) Are Anticipated for the concert of Dangerous World Tour Live in Oslo,Norway. This concert brings the full Dangerous World Tour setlist.The Community of MJBeats mentioned that they can not share the concert,but they somehow shared it on theathers,so... they cant share it? The Dangerous World Tour Concert in Oslo,Norway must be released on DVD for us the fans to enjoy new Michael Jackson content

Translation To Spanish / Traduccion al Español

Nosotros (los fans de Michael Jackson) No hemos conseguido mucho contenido de SONY en el año de 2016, este año se especuló para ser un año muy emocionante, pero al final, estaba lleno de decepción.

Off The Wall 35th no trajo ninguna nueva canción, todo lo que trajo fue la versión remasterizada de las canciones del álbum y un documental.

The Dangerous World Tour Concierto En Noruega 1992, estaba a punto de obtener fuga, hasta que alguien grabó sneakly algunas partes del concierto a través ViaSkype y subió a youtube.After que, la comunidad de MJBeats no se permite compartir el concierto completo

Dangerous25th, la parte más decepcionante de 2016.Sony no ha compartido ningún contenido en absoluto con los fans, además de algunos "detrás de las escenas" de algunos clips de vídeo oficiales de Michael Jackson.

Nosotros (The Fans) estamos anticipados para el concierto de Dangerous World Tour Live en Oslo, Noruega. Este concierto trae la lista completa de la World Watch. La comunidad de MJBeats mencionó que no pueden compartir el concierto, pero de alguna manera lo compartieron con los padres, así que ... ¿no pueden compartirlo? El Dangerous World Tour Concert en Oslo, Noruega debe ser lanzado en DVD para que los aficionados puedan disfrutar del nuevo contenido de Michael Jackson

Today: Solar is counting on you

Solar X Knight needs your help with “SONY: Release Michael Jackson's Dangerous World Tour Oslo,Norway Concert”. Join Solar and 29 supporters today.