PETIZIONE CHIUSA
Diretta a Sony Computer Entertainment Inc. SCEI (Japan)

I have read some news published in November 2011 about the exclusive Japanese PSN avatars and themes of Evangelion 1.0/2.0. I would have loved such contents were available in the other international PSN servers to give more satisfaction to the fans (or potentials). Unfortunately there is no such possibility, and some prefer to change their PS3 account subscribing to the Japanese servers in order to obtain this content.

I think it would not be a so bad idea that SCEI would import from its Japan PS Store to the EU, USA and AUS PS Store the avatars and themes of this cinematic masterpiece that has revolutionized the Anime's point of view on all its aspects around the world since its release in 1997 by Mr. Hideaki Anno.

Questa petizione è stata notificata a:
  • Sony Computer Entertainment Inc.
    SCEI (Japan)

Leonardo G. Lopez ha lanciato questa petizione con solo una firma e ora ci sono 12 sostenitori. Lancia la tua petizione per creare il cambiamento che ti sta a cuore.

Oggi: Leonardo G. conta su di te

Leonardo G. Lopez ha bisogno del tuo aiuto con la petizione "Sony Computer Entertainment Inc.: Import Japan's PS Store NG Evangelion avatars to EU, USA and AUS PS Store". Unisciti con Leonardo G. ed 11 sostenitori più oggi.