Petición cerrada
Dirigida a Sr. Gerardo Jesús Conde Roa Alcale de Santiago de Compostela

firmantes
O MpDC ven denunciando, desde fai cinco anos, que o Concello de Compostela incumpre a súa Ordenanza de Publicidade Estática ao non instalar paneis para a colocación de carteis en cantidade suficiente e en zonas transitadas Por outro lado, non obriga aos promotores das obras a que habiliten espazos para a colocación de carteis, Ao mesmo tempo sanciona a persoas que colocan carteis en zonas permitidas, como paredes de tixolo ou formigón , e prohibe megafonear na cidade. En Xuño o Defensor del Pueblo recomendou ao Concello que cumprira a súa ordenanza sen que nada cambiara a día de hoxe. Para la autoridad a la que se envía el escrito, la dirección a efectos de notificación será la de Movemento polos Dereitos Civís.
Esta petición fue entregada a:
  • Sr. Gerardo Jesús Conde Roa
    Alcale de Santiago de Compostela

Dereitos Civís ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 39 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Dereitos Civís cuenta con tu ayuda

Dereitos Civís necesita tu ayuda con esta petición «Solicita ao Concello de Compostela que cumpra coa Ordenanza de Publicidade Estática». Únete a Dereitos Civís y 38 personas que ya han firmado.