Petition Closed
Petitioning Sr. Gerardo Jesús Conde Roa Alcale de Santiago de Compostela

Solicita ao Concello de Compostela que cumpra coa Ordenanza de Publicidade Estática

Supporters
O MpDC ven denunciando, desde fai cinco anos, que o Concello de Compostela incumpre a súa Ordenanza de Publicidade Estática ao non instalar paneis para a colocación de carteis en cantidade suficiente e en zonas transitadas Por outro lado, non obriga aos promotores das obras a que habiliten espazos para a colocación de carteis, Ao mesmo tempo sanciona a persoas que colocan carteis en zonas permitidas, como paredes de tixolo ou formigón , e prohibe megafonear na cidade. En Xuño o Defensor del Pueblo recomendou ao Concello que cumprira a súa ordenanza sen que nada cambiara a día de hoxe. Para la autoridad a la que se envía el escrito, la dirección a efectos de notificación será la de Movemento polos Dereitos Civís.
This petition was delivered to:
  • Sr. Gerardo Jesús Conde Roa
    Alcale de Santiago de Compostela

Dereitos Civís started this petition with a single signature, and now has 39 supporters. Start a petition today to change something you care about.

The only way Alcale de Santiago de Compostela will listen

Every signature matters and makes the petition more powerful. Add your name today and help us win.