Petition Closed

24K in Europe - Fanmeeting & mini Concert - SWEDEN

This petition had 180 supporters

[ENG]

As people know 24K will have a mini concert and fanmeeting in Europe promoted by Skey Ace, and since so many of us (24Us in Sweden) miss 24K I thought it would be great if we could sign a petition to make Sweden a stop!

Their last concert here in Sweden was a success, and loads of fans shared their love for 24K, even those who couldn't come to the concert.

24K's fanbase has gotten bigger ever since, and yet today grows bigger, and promoting in Sweden again could make it even more bigger. Since not many kpop groups has come to Sweden, only VIXX, 4Minute, BTS, MyName and 24K, it would also bigger the chance of kpop fans (here in Sweden) that doesn't know about 24K, might take their time to get to know them just to see a kpop idol live and go to their concert.

The more people who signs this petition, it'll be more likely they might make a stop here! So share with your friends, and we might make it happen, even the boys said they wanted to come back to Sweden!

[SVE]

Som alla vet så kommer 24K ha en mini konsert och ett fanmeeting i Europa, och eftersom så många av oss (24U i Sverige) saknar 24K så tänkte jag att det kunde vara bra om vi gjorde en petition om att Sverige kan vara ett stopp!

Deras förra konsert här i Sverige var en succé och många fans visade sin kärlek för 24K, även dem som inte kunde komma på konserten.

24K's fanbase har bara blivit större och större sen första konserten, och att promota i Sverige igen kommer säkerligen göra den större! Eftersom att väldigt få kpop grupper har kommit till Sverige, bara VIXX, 4Minute, BTS, MyName och 24K, kan också göra chansen att kpop fansen här i Sverige som inte vet om 24K, kommer kanske lära sig om dem bara för att see en kpop idol live och gå på deras konsert!

Ju fler som signar denna petition ju större är chansen att dem kommer! Så dela med era vänner, och vi kanske kan få det här att funka! Till och med killarna sa att dem vill tillbaks till Sverige!

Today: Sandra is counting on you

Sandra Källgren needs your help with “Skey Ace: 24K in Europe - Fanmeeting & mini Concert - SWEDEN”. Join Sandra and 179 supporters today.