24K in Europe - Fanmeeting & Concert To Finland

0 have signed. Let’s get to 5,000!

[ENG]     On behalf of the Finnish & Norwegian Choeun Entertainment interns and 24K fans from Finland and the countries nearby:

By signing this petition, please help us to get Finland as an additional stop to 24K's 3rd European Tour promoted by Skey Ace.

24K has a lot of passionate supporters around the Northern and Baltic countries. By adding Finland as a part of the tour, 24K's northern fans would have a possibility to see them again. As many people already know - their fanbase here is big and it's growing every day. Finland also has a lot of multifandom k-pop stans who are willing to support 24K's concert + fanmeeting as well - especially because we haven't had a k-pop concert in here for a while. Finland has never had a k-pop groups fanmeeting which is also why 24K's event would most likely be a huge success in here.

Please help us to get 24K back to Finland by signing this petition and sharing it with your friends and family!

--------------------------------------

[FIN]    Choeun Entertainmentin Suomen ja Norjan harjoittelijoiden sekä 24K:n suomalaisten ja sen lähellä sijaitsevien maiden fanien puolesta:

Allekirjoittamalla tämän addressin autat meitä saamaan 24K:n Suomeen osana heidän kolmatta Euroopan kiertuettaan, josta vastaa Skey Ace.

24K:lla on paljon intohimoisia faneja ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa. Mikäli Suomi lisättäisiin osaksi kiertuetta, 24K:n pohjoisemmat fanit saisivat mahdollisuuden nähdä heidät uudestaan. Kuten monet jo varmasti tietävät - heidän fanikantansa on täällä suuri ja se kasvaa jatkuvasti. Suomessa on myös lukuisia moniin fandomeihin kuuluvia k-pop faneja, jotka ovat myös valmiita tukemaan 24K:n konserttia ja fanitapaamista - etenkin kun Suomessa ei ole pitkään aikaan ollut k-pop-keikkaa. Lisäksi k-pop ryhmien fanitapaamiset ovat Suomessa täysin ennennäkemättömiä tapahtumia, jonka seurauksena tapahtuman kannatus olisi varmasti myös ennennäkemättömän suurta.

Auta meitä saamaan 24K takaisin Suomeen allekirjoittamalla tämä addressi ja jakamalla tätä ystävillesi ja perheellesi!

Today: 24K Finland is counting on you

24K Finland needs your help with “Skey Ace: 24K in Europe - Fanmeeting & Concert To Finland”. Join 24K Finland and 4,980 supporters today.