Els candidats lliures volem tenir les mateixes condicions que els alumnes presencials.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Ens presentem, som tots aquells alumnes matriculats en la modalitat de candidats lliures del centre de formació professional d'Aixovall, que tenim aprovada la nota d'avaluació continuada (NAC).
Sol·licitem la revisió dels nostres casos en concret, a causa del decret de suspensió dels exàmens de la POB Pro i certificadores, publicat en diferents mitjans de comunicació.
Ens trobem en la situació que aquest any als alumnes presencials no se'ls hi farà examen al juny sinó que se'ls hi mirarà la nota NAC, si la tenen aprovada se'ls hi donarà el diploma. Als candidats lliures en canvi se'ls hi mantenen els exàmens al juny. Cosa que en el seu moment vam ser presencials i tenim una NAC aprovada.
Sent candidats lliures no tenim tant suport ni un seguiment diari com ho tenen ells. No tenim dret a apunts de professors i sol tenim contacte amb ells un cop al mes amb reunions que es realitzen al centre, però no tots hi podíem assistir a causa de la feina.
El mes de maig teníem la setmana de revisió que era l'única setmana on podíem tenir contacte amb els professors per resoldre dubtes, però s'anul·la a causa de la COVID-19. Per la qual cosa ens quedem sense l'única setmana on podíem tenir més ajuda.
No volen fer exàmens als presencials per a no expondre'ls al virus, però nosaltres ens haurem d'exposar i anar a fer l'examen a juny.
Només volem la igualtat amb els nostres companys que han estat a les classes presencials i en tot moment han tingut tota l'ajuda dels professors.