0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Catalunya viu a 2018 un dels pitjors moments pel que fa a la repressió politica i a la vulneració dels drets humans i els drets civils.

Darrerament el TS, en un acte de prevaricació palmari, ha dictat una sèrie d'interlocutòries i autes que impedeixen que Jordi Sánchez, que està en el ple ús dels seus drets polítics, pugui assistir a la sessió d'investidura que el president del Parlament havia fixat pel 12M,  i que ha estat posposada "sine die" a l'espera de la ressolució de les al·legacions presentades per la seva defensa.

Els autes i les interlocutòries del TS vulneren, entre d'altres, el dret de representació política de quasi 2,1 milions de catalans que en unes eleccions forçades per l'estat a través del CE art 155 es varen celebrar el passat 21 de desembre, varen votar les llistes dels partits independentistes i que aquestee van obtenir una clara majoria absoluta.

Per tant, animo a tots els que el 21 de desembre vàrem votar REPÚBLICA CATALANA, a que us dirigiu,  per via d'aquesta petició, al síndic de greuges perque interposi a través dels mitjans més oportuns una demanda contra el TS i l'estat espanyol per vulneració dels drets humans i civils de tots els catalans i una querella criminal contra el jutge Llarena per prevaricació, fent-la extensiva a la resta de la sala penal en cas que hi persistissin.

Signeu i compartiu a totes les vostres xarxes socials

Ricard C TRETTER

Hoy: Ricardo cuenta con tu ayuda

Ricardo Tretter necesita tu ayuda con esta petición «Sindic de greuges: Denuncia al TS per vulneració del dret de representació politica i per prevaricació». Únete a Ricardo y 24 personas que ya han firmado.