Donem suport a la República Catalana

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 100!

El dia 1 d'octubre passat, el poble de Catalunya va decidir en referèndum constituir-se en Estat independent en forma de República.

Posteriorment, el dia 10 del mateix, el MHP Carles Puigdemont va validar el resultat del referèndum; a continuació va demanar al Parlament una suspensió temporal de la independència per obrir un temps de diàleg amb el Regne d'Espanya.

El dia 27 d'octubre, el Parlament va aixecar la suspensió i proclamà la independència de la República Catalana.

Ara, davant els atacs per part del Regne d'Espanya contra les nostres institucions i representants democràticament elegits, demanem al Síndic de Greuges que elevi una queixa davant l'Institut Internacional de l'Ombudsman exigint el reconeixement de la República Catalana com a estat sobirà i insti al Gobierno de España que retiri les forces policials i militars espanyoles de Catalunya i l'immediat alliberament de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart.

Hoy: Iaioflautas cuenta con tu ayuda

Iaioflautas Calella necesita tu ayuda con esta petición «Sindic de : Donem suport a la República Catalana». Súmate a Iaioflautas y 73 persona que han firmado hoy.