DO NOT remove the magic bus 142 of Christopher McCandless

0 hanno firmato. Arriviamo a 10.000.

Sign this petition against the removal of the Magic Bus 142!

Firma questa petizione contro la rimozione del Magic Bus 142!

20/20 RARE TV SHOW ABOUT CHRIS MCCANDLESS - MAY/97

English: There are both positive and negative aspects in everything that surrounds us, that’s why I think that the decision concerning the forthcoming removal of the bus become a sort of "sanctuary" for hundreds of people who want to pay tribute to their "guru" Christopher McCandless, is a totally wrong one.

I’m presenting this petition because I believe in the strength and in the results achievable by people who cultivate a common interest with respect to a target, whose achievement could be insignificant to many, but at the same time could be very remarkable for others.

This way, I hope I will be able with your support to draw the attention of Sir Sean Parnell, Alaska’s Governor, I hope I will catch not only his attention, but also the care of all the other representatives of this magnificent State, making them aware about the situation, so that everybody figures out about the huge importance that the Magic Bus 142 has for us.

"Happiness is only real when shared" by Christopher McCandless.

"Happiness is only real when shared", we do not allow anyone to take away what is a source of happiness, inspiration and sense of community to us; Let us fight because the spirit of Chris keeps on blowing in the forests of the Denali Park, in peace and quiet, far away from this stressful modern world.

Italiano: Esistono aspetti positivi ed aspetti negativi in tutto ciò che ci circonda, per questo motivo trovo che la decisione di rimuovere in un futuro l'autobus diventato una sorta di "santuario" per centinaia di persone che vogliono rendere omaggio al loro "guru" Christopher McCandless, sia una scelta sbagliata.

Ho creato questa petizione in quanto credo nell'efficacia e nei risultati ottenibili da persone che coltivano un interesse comune rispetto ad un obiettivo, il quale raggiungimento potrebbe agli occhi di molti risultare insignificante, ma allo stesso tempo essere di notevole rilevanza per altri.

In questo modo spero di riuscire con il vostro aiuto nel mio intento di far arrivare tale richiesta a Sean Parnell, governatore dell'Alaska, sensibilizzando lui ed altri rappresentanti di questo magnifico stato riguardo la situazione e permettendo loro di capire l'importanza che il Magic Bus 142 ha per noi.

"Happiness only real when shared" _Christopher McCandless

"La felicità è reale solo se condivisa", non permettiamo a nessuno di portarci via quello che per noi è motivo di felicità, ispirazione e senso di comunità; battiamoci perchè lo spirito di Chris continui a soffiare tra le foreste del parco Denali, nella pace più assoluta, lontano da questo stressante mondo moderno.

Oggi: Michele conta su di te

Michele Anghileri ha bisogno del tuo aiuto con la petizione "Sign this petition: DO NOT remove the magic bus 142". Unisciti con Michele ed 4.718 sostenitori più oggi.