Volem un CAN GUAL acabat

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Jandro segura ha iniciado esta petición dirigida a Senyor Batle Ajuntament de Bunyola

La història d'aquesta infraestructura es remunta a l'any 2006 quan el Consistori que governava va aprovar efectuar una permuta perquè Jutoba SA construís en un solar de titularitat municipal l'esmentat edifici, amb la condició que un local de 150 metres quadrats i una sala multiusos fossin cedides al Consistori.
L'empresa constructora es va declarar en suspensió de pagaments i es van celebrar diferents subastes públiques per vendre el solar i l'edifici a mig fer sense que ningú presentés cap oferta per l'immoble.

L’any 2013, després de consignar una oferta amb opció de compra l’Ajuntament de Bunyola va adquirir l'edifici per 95.000 euros, impostos inclosos. D'aquesta manera, l'Ajuntament de Bunyola va recuperar el solar i el dret d'edificació que hi havia sobre aquest.

L’any 2016 l'edifici multifuncional de Can Gual, on cada un dels pisos de l'edifici té una superfície de 3.400 metres quadrats, havia d’albergar dependències municipals, el centre de salut, locals comercials, un aparcament a la primera planta i un parc a la part superior del mateix.

Aquest mateix any l’equip de govern va anunciar la intenció de convocar un concurs d'idees amb la intenció de rehabilitar l'immoble i veure a quines activitats podria dedicar-se.

El mes d’octubre de 2018, ara ferà un any,
la Comissió Insular d'Ordenació del Territori i Urbanisme del Consell de Mallorca aprova la modificació puntual del Pla General d'Ordenació Urbana de Bunyola.

Aquesta aprovació, publicada al BOIB 123 de dia 6 d'octubre de 2018, dona via lliure a CAN GUAL i s'aconsegueix obrir les portes a recuperar el projecte inicial i refer-ho d'acord amb els exigencies i els necessitats actuals.

A dia d’avui, tot està igual i ja son molts els anys que el poble desitja una solució per Can Gual i fa un any de la possibiliat real i legal, de donar-li sortida i encara esta aturat.

Per favor senyor Batle ho posi en marxa, de manera urgent i inicii la licitació i construcció d’aquest equipament que tant el poble necessita i li agraïrà.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!