SENTIU LA MÚSICA !

Demanem la teva adhesió per tal que el projecte de música de l’Escola de la Concepció, en marxa des de fa 25 anys, pugui continuar existint i trobi finalment un marc estable i reconegut de finançament. Volem que els nens i nenes de la nostra escola disposin d’una educació de qualitat, oberta a tothom, centrada en el nostre projecte de música. Ens sembla imprescindible que el Consorci aposti per aquest projecte com ha fet fins ara. El projecte de música de l’Escola de la Concepció és l’eix vertebrador de la línia educativa d’aquest centre. Consisteix a donar formació musical als nens i nenes des de P3 fins a 6è i culmina amb la creació de quatre big bands formades pels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è on aprenen a fer música i a gaudir-la amb els seus companys. En total 100 nens i nenes entre 8 i 12 anys que a través de la música creixen i aprenen. El projecte ha patit retalladles durant els darrers anys, però ara no està garantida la seva continuïtat. SI VOLS MÉS INFORMACIÓ: http://sentiulamusica.cat/ https://www.youtube.com/watch?v=20hdHtItdNc

Pedimos tu adhesión para que el proyecto de música de l'Escola de la Concepció, que funciona desde hace 25 años, pueda continuar existiendo y encuentre finalmente un marco estable y reconocido de financiación. Queremos que los niños y niñas de nuestra escuela dispongan de una educación de calidad, abierta a todos, centrada en nuestro proyecto de música. Nos parece imprescindible que el Consorci apueste por este proyecto como lo ha hecho hasta ahora. El proyecto de música de l'Escola de la Concepció es el eje de la linea educativa de este centro. Consiste en dar formación musical a niños y niñas desde P3 hasta 6º y culmina con la creación de 4 Big Bands formadas por alumnos de 3º, 4º, 5º y 6º donde aprenden a hacer música y a disfrutarla con sus compañeros. En total 100 niños y niñas entre 8 y 12 años que a través de la música crecen y aprenden. El proyecto ha sufrido recortes durante los últimos años, pero ahora no está garantizada su continuidad. SI QUIERES MÁS INFORMACIÓN: http://sentiulamusica.cat/ https://www.youtube.com/watch?v=20hdHtItdNc

This petition will be delivered to:
  • Consorci d'Educació de Barcelona

AMPA Escola de la Concepcio started this petition with a single signature, and now has 4,609 supporters. Start a petition today to change something you care about.