Change the design of " Sonic The Hedgehog " in the new movie

0 hanno firmato. Arriviamo a 100.
A Sonic The Hedgehog Fan ha lanciato questa petizione e l'ha diretta a SEGA e a

Every faithful fan of Sonic The Hedgehog after see the new official image of the movie, thinks that the new design for Sonic is really really bad and a movie with this Sonic will be a negative point for SEGA and the critic will destroy it. THIS isn't the Sonic that all we know, this is a monstrosity for a live - action but there is time enough for to change everything and make it better. His legs, his eyes, the shoes.. Everything in these image is a nightmare. Paramount can't do this to Sonic because this character is really cool so it needs more attention and all new appearance for to satisfy fans. Please help us so that SEGA will understand where is the problem.

So what type of design Sonic must have?

Fans made a better design of Sonic that to anyone would like to see in the new movie.

Where is the problem? I really like it.

The problem is that maybe some can content themselves but for a faithful movie, the protagonist must be perfect. It looks more like a human than an hedgehog.

Thank you.

————————————————————————

Ogni fedele fan di Sonic The Hedgehog dopo aver visto le immagini nuove ufficiali del film, pensa che il nuovo design per Sonic è davvero davvero brutto e un film con questo Sonic sarà un punto negativo per SEGA e la critica lo distruggerà. QUESTO non è il Sonic che tutti noi conosciamo, questa è una mostruosità per un live - action ma c'è ancora tempo per cambiare ogni cosa e farlo meglio. Le sue gambe, le sue braccia, le scarpe.. Ogni cosa in queste immagini è un incubo. Paramount non può far questo a Sonic perché questo personaggio è davvero fico quindi richiede più attenzione e un aspetto tutto nuovo per soddisfare i fan. Per favore aiutateci così SEGA capirà dove sta il problema.

Quindi quale design Sonic deve avere?

I fans hanno fatto un design migliore per Sonic che a chiunque piacerebbe vedere nel nuovo film.

Qual è il problema? A me piace davvero.

Il problema è che forse alcuni possono accontentarsi ma per un film fedele c'è bisogno che il protagonista deve essere fedele. Sembra più un umano che un riccio.

Grazie.

0 hanno firmato. Arriviamo a 100.