0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Després de 10 anys de sequera en convocatòries d'oposicions a l'administració de la Generalitat de Catalunya i en vista que en els propers mesos hi haurà per fi processos selectius, els sindicats estan negociant amb la Generalitat perquè es canviï la normativa d'accés a fi de beneficiar un col·lectiu concret d'opositors.

Si aquestes negociacions tiren endavant no es garantirà la igualtat d'accés a la funció pública en les properes oposicions, incomplint així un dret fonamental. Com diu l'article 23.2 de la Constitució, els ciutadans tenen  dret d’accedir en condicions d’igualtat a les funcions i als càrrecs públics.

Vota aquesta petició i lluitem per oposicions en igualtat de condicions per a tothom. Hem de formar part també d'aquestes negociacions. No ens poden deixar de banda a la resta d'opositors; portem molt de temps estudiant esperant oposicions que no arriben mai i no ens poden canviar les normes a meitat de partit per a beneficiar aquells que els interessin!!!!

Hoy: NOELIA cuenta con tu ayuda

NOELIA CABALLERO necesita tu ayuda con esta petición «Secretaria d'Administració i Funció Pública: Igualtat d'accés en oposicions del Cos Superior de l'Adm. de la Generalitat de Catalunya». Únete a NOELIA y 11 personas que ya han firmado.